Orange oferă Wi-Fi gratuit în trenurile de pe ruta Bucureşti-Constanţa, între 1 mai şi 15 septembrie

Orange1

În perioada 1 mai – 15 septembrie, călătorii de pe ruta Bucureşti-Constanţa şi retur au Wi-Fi gratuit în vagoanele semnalizate cu „Orange Wi-Fi Zone”, având acces la internet de mare viteză, fără a fi condiţionaţi de reţeaua de telefonie mobilă pe care o utilizează.

„Orange aduce distracţia în drumul spre mare cu Wi-Fi gratuit în Trenurile Soarelui”, a anunţat un comunicat de presă al operatorului, remis MEDIAFAX.

Conectarea la internet în trenurile CFR are la bază soluţia Orange Business Wi-Fi şi permite acces de mare viteză pe toată durata călătoriei pentru sute de dispozitive mobile conectate simultan pe parcursul celor două ore spre litoral.

De asemenea, traficul este verificat din punct de vedere al conţinutului, astfel încât să fie sigur inclusiv pentru copii, dar şi pentru a preveni riscurile care pot afecta dispozitivele utilizatorilor.

Astfel, Orange completează portofoliul de proiecte prin care oferă conectivitate în mişcare. În 2015, Orange a implementat un proiect prin care le pune la dispoziţie călătorilor Companiei de Transport Public Cluj-Napoca Wi-Fi gratuit, fie că sunt sau nu clienţi Orange, iar între timp serviciul a fost extins şi în alte oraşe din ţară, precum Timişoara şi Caransebeş.

Tot în 2015, Orange, în parteneriat cu Dacia, a dezvoltat soluţia pentru ediţia specială Dacia Duster Connected by Orange. Maşina dispune de Wi-Fi la bord şi pe perioada călătoriei, în autovehicul pot fi conectate până la 10 dispozitive, simultan.

„Prin Orange Business Wi-Fi în mişcare demonstrăm că soluţiile Wi-Fi de calitate nu trebuie neaparat să fie legate de un punct fix. Credem în serviciile de transport inteligente, iar accesul instant la informaţii şi distracţie pentru utilizatori reprezintă o componentă esenţială a acestora. Mai mult, pasagerii au ocazia de a participa la îmbunătăţirea serviciilor oferite de CFR Călători prin completarea unui scurt chestionar în momentul conectării. În acest mod, se obţin date în timp real referitoare la călătorie, informaţii legate de trenurile de pe traseu, cât şi date privind satisfacţia clienţilor”, a declarat Cristian Paţachia, Development & Innovation Manager, Orange România.

Orange are peste zece milioane (10.009.000) de clienţi şi venituri de 935,5 milioane de euro (înregistrate la 31 martie 2016) pentru serviciile de telefonie mobilă din România. Orange România oferă o gamă extinsă de soluţii de comunicaţii clienţilor săi, de la servicii de bază până la servicii complete de voce, date fixe şi mobile, precum şi servicii TV.

Orange România este parte a grupului Orange, una dintre cele mai mari companii de comunicaţii din lume, cu peste 252 milioane de clienţi pe cinci continente. Grupul Orange este un important furnizor de servicii globale IT şi de telecomunicaţii pentru companii multinaţionale, sub brandul Orange Business Services.

Mai multe detalii despre produsele şi serviciile companiei sunt disponibile pe site-ul orange.ro.