Un grup armat a ocupat o televiziune apropiată autorităţilor de la Tripoli

tv_libia_68122100

Un grup armat a ocupat miercuri seară sediul al-Nabaa, un canal prin satelit libian apropiat autorităților ce controlează Tripoli, expulzând angajații după ce a suspendat retransmisia, au anunțat doi jurnaliști ai acestui canal, informează AFP.

Programele postului al-Nabaa situat în centrul Tripoli au fost oprite complet după o jumătate de oră și o bandă roșie a apărut cu mențiunea „Urgent”, anunțând că „revoluționarii din Tripoli au închis canalul discordiei și instigării (la ură)” și amenințând cu alungarea tuturor celor care ar lucra acolo în viitor.

Anterior, același canal a transmis declarațiile șefului guvernului de la Tripoli Khalifa el-Ghwell, care l-a somat pe Fayez al-Sarraj, șeful guvernului de uniune susținut de ONU, sosit în timpul zilei pe mare, să părăsească Tripoli.

Membri ai parlamentului nerecunoscut cu sediul în capitală s-au exprimat la al-Nabaa pentru a denunța sosirea lui Sarraj la Tripoli fără permisiunea autorităților la fața locului, numindu-i pe ofițerii care au facilitat această operațiune „trădători”.